— Tajniki prowadzenia biznesu

Sprzedaż i obsługa klienta w gabinecie medycyny estetycznej

Szkolenia prowadzone przez doświadczonego trenera biznesu są przeznaczone dla zespołów obsługi klienta w klinikach i gabinetach medycyny/kosmetologii estetycznej. Możesz liczyć na realne korzyści – większe zadowolenie klientów, większe zyski, wyróżnienie się na tle konkurencji!


Basic Level

Szkolenie w zakresie podstawowym. Twój zespół zdobędzie umiejętności sprzedaży zabiegów, usług i produktów oraz dowie się, na czym polega obsługa współczesnego klienta, pacjenta.


Sprzedaż i obsługa klienta/pacjenta w gabinecie medycyny estetycznej
  • Szkolenie obejmuje teorię, warsztat i ćwiczenia praktyczne dotyczące technik sprzedaży.
  • Porusza tematykę profesjonalnej obsługi klienta w gabinecie/klinice medycyny estetycznej.
  • Warsztaty prowadzenia rozmowy z klientem.
  • Zrozumieć pacjenta – dlaczego wywiad jest najskuteczniejszym elementem sprzedaży produktów, jak go przeprowadzić.
  • Ćwiczenie etapów rozmowy sprzedażowej.
  • Nabycie umiejętności prowadzenia klienta od ogółu do szczegółu techniką PSF.
  • Słuchać a słyszeć – ćwiczenia, co mówi pacjent /klient, a co słyszy usługodawca.
  • Cecha, Zaleta, Korzyść jako fundament sprzedaży zabiegów, usług, czyli produktów medycyny estetycznej.
  • Etapy i techniki finalizacji rozmowy w sprzedaży usług i zabiegów.

Medium Level

To 3-etapowe szkolenie, dzięki któremu Twój zespół zdobędzie umiejętności w zakresie komunikacji, skutecznej sprzedaży oraz pracy z trudnym klientem, a to wszystko w formie ćwiczeń i warsztatów.


Komunikacja w procesie sprzedaży z klientem gabinetu :
  • Komunikacja – czym jest, co daje.
  • Rodzaje komunikacji.
  • Sposoby oddziaływania na klientów.
  • Wywieranie pozytywnego wpływu.
  • Obiekcje i wątpliwości.
Skuteczna rekomendacja usług i zabiegów:
  • Umiejętność budowania relacji i interakcji z klientem, pacjentem.
  • Nabycie umiejętności doboru, sprzedaży produktów i usług poprzez doradztwo.
  • Odkrywanie potrzeb klienta – jak to robić?
  • Klinika/gabinet nie sprzedaje, to klient kupuje – technika rozmowy z klientem.
  • Proces sprzedaży emocjonalnej.
Trudny klient gabinetu medycyny estetycznej:
  • Nabycie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach wzburzenia i rozczarowania, które występują po stronie klienta z racji sytuacji reklamacyjnych, niejasnych lub utrudnionego kontaktu przy próbach współpracy z klientem roszczeniowym.
  • Typologia klientów/pacjentów.
  • Technika dostosowania.
  • Uczestnicy ćwiczą umiejętności związane z sytuacjami obiekcji ze strony konsumenta oraz rozwiązywaniem sporów i reklamacji.
  • Jak obiekcje pomagają sprzedawać i dlaczego?
  • Jak radzić sobie w trudnych, roszczeniowo konfliktowych sytuacjach z klientem?

Master Level

To 4-etapowy proces mający na celu nabycie i wypracowanie umiejętności wręcz mistrzowskiej obsługi klienta/pacjenta kliniki, gabinetu medycyny estetycznej w oparciu o 4 główne aspekty: Recepcję, Sprzedaż kompleksową zabiegów, produktów i usług, Pracę z ceną, Obsługę posprzedażową. Opanowanie tych 4 obszarów wyróżni Twoją klinikę na tle konkurencji!

Szkolenie kończy się egzaminem – jest to forma sprawdzenia wielopłaszczyznowego nabytych umiejętności i wypracowanych zachowań poprzez realne sytuacje w technice oceny 360 stopni.
Po ukończeniu egzaminu uczestnicy otrzymują tytuł Master Customer Service – Beauty Industry.


Recepcja klucz do sukcesu twojej kliniki/praktyki :

Jak skutecznie prowadzić rozmowę telefoniczną w celu umówienia klienta na spotkanie, zabieg, usługę

  • Sposoby przekazywania informacji dotyczące usług i zabiegów.
  • Umiejętność skutecznego potwierdzania wizyt.
  • Pierwsze wrażenie.
  • Postawy i zachowania w procesie oddziaływania na klienta.
Sprzedaż konsekwentna – czyli jak łączyć ze sobą produkty/usługi w branży beauty:
  • Kosmetologia – nieodzowny element kompleksowej usługi. Jak to sprzedać?
  • Konsekwencja decyzji, czyli w jaki sposób łączyć ze sobą zabiegi?
  • Up selling – skuteczne metody sprzedaży dodatkowych produktów.
Cena usługi, zabiegu – jako wyznacznik decyzji klienta czy składowa oferty:
  • Jak mówić o cenie?
  • Jak podawać cenę w komunikacji z klientem?
  • Jak pracować z ceną?
  • Czym jest właściwie cena?
  • Rabat, promocja, gratis – zabójcy sprzedaży.
  • Własne założenia, przekonania jako element blokady w sprzedaży zabiegów.
  • Warsztat, ćwiczenia sytuacyjne z zakresu rozmowy sprzedażowej z klientem.
  • Nabycie przez uczestników skutecznych sposobów przedstawiania ceny i wartości sprzedawanych produktów.
  • Jak sprawić, by cena nie była czynnikiem decydującym o zakupie zabiegu/usługi, a jedynie składową decyzji?
„Aftercare” – najskuteczniejsza forma polecenia praktyki poprzez usatysfakcjonowanego pacjenta:
  • Sposoby i techniki opieki posprzedażowej.
  • Mechanizmy potwierdzania i zgodności.
  • Procesy i systemy rekomendacji, czyli co wpływa na zaangażowanie klienta w polecenie usługi, a co zniechęca do takiej czynności.

Warsztat dla właścicieli/ managerów klinik medycyny estetycznej

Obejmuje tematykę prowadzenia i zarządzania biznesem w branży beauty. Umiejętności nabyte w trakcie warsztatów to realny wzrost zysków firmy.


Zarządzanie biznesem w branży beauty:
  • Zarządzanie potencjałem osobowym/style kierowania.
  • Funkcje zarządzania a rola managera/właściciela w procesie prowadzenia biznesu medycyny estetycznej.
  • Motywacja i zaangażowanie.
  • Delegowanie zadań.
  • Zacznij liczyć!

Masz pytanie
nt. szkoleń?

Napisz lub zadzwoń do mnie, jeśli chcesz szczegółowo poznać ofertę i ceny szkoleń. Chętnie się też z Tobą umówimy na niezobowiązujące spotkanie i prezentację – przy kawie lub online:-)

Iwona Czapran

Skontaktuj się ze mną!

Napisz do mnie na maila lub poprzez formularz poniżej, skontaktuję się z Tobą jak najszybciej! Zapraszam też do kontaktu telefonicznego:

+48 502 258 023
iwona.czapran@beautyrelations.pl

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Temat

    Treść wiadomości